Παρά την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς τεχνολογίας βιομετρίας, η έρευνα στον τομέα του μάρκετινγκ αθλητισμού συχνά παραβλέπει την πλούσια πληροφόρηση που οι βιομετρικές μέθοδοι, όπως η παρακολούθηση του βλέμματος, η ανάλυση της έκφρασης του προσώπου, η αντίδραση του δέρματος στην ηλεκτρική αγωγιμότητα (GSR) και το ηλεκτροεγκεφαλόγραφο (EEG), μπορούν να προσφέρουν. Αυτές οι προσεγγίσεις παρέχουν εισαγωγές στις αντιδράσεις του καταναλωτή σε βαθύτερο επίπεδο, αξιοποιώντας υποσυνείδητες και συναισθηματικές διαστάσεις που οι παραδοσιακές μέθοδοι, όπως οι έρευνες, ενδέχεται να παραβλέπουν. Η ενσωμάτωση των βιομετρικών μεθόδων στην έρευνα μάρκετινγκ αθλητισμού επιτρέπει μια πιο σφαιρική κατανόηση των συμπεριφορών του καταναλωτή, των προτιμήσεων και των επιπέδων συμμετοχής, ιδίως ως αντίδραση σε ένα προηγμένο περιβάλλον μέσων.
Η παρουσίαση αυτή στοχεύει στο να εμπνεύσει έναν παραδειγματικό μετασχηματισμό στην έρευνα μάρκετινγκ αθλητισμού, υποστηρίζοντας μια πιο περιεκτική, βιομετρικά οδηγούμενη προσέγγιση που ευθυγραμμίζεται με τη δυναμική φύση της σύγχρονης κατανάλωσης του αθλητισμού. Αυτό δεν θα φωτίσει μόνο το ανεκμετάλλευτο δυναμικό της βιομετρίας στην έρευνα μάρκετινγκ αθλητισμού, αλλά θα παρέχει και εφαρμόσιμες εισαγωγές τόσο για τους ερευνητές όσο και για τους επαγγελματίες για να παραμείνουν μπροστά σε αυτό το ανταγωνιστικό και γρήγορα μεταβαλλόμενο πεδίο.